مدیرکل‌ تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: فعالیت گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در اجرای طرح نظارتی ضیافت طی ماه مبارک رمضان بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۴۳۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 25 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس داریوش جودکی ، از اجرای طرح نظارتی ضیافت طی ماه رمضان در استان خبر داد و اظهار داشت: اجرای طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مدیرکل‌ تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه به حضور گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در دو نوبت‌کاری به‌صورت محسوس و غیرمحسوس با هدف کنترل و نظارت واحد‌های صنفی در بازار و مراکز بزرگ اشاره و ادامه داد: کارگرو‌ه‌های گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان به منظور کنترل قیمت کالا‌های ضروری و مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم از جمله محصولات پروتئینی مرغ و گوشت، برنج، حبوبات، چای، روغن، قند و شکر، خرما، زولبیا و بامییه در ماه ضیافت الهی بر واحد‌های صنفی، مکان‌های خرید و فروشگاه‌های بزرگ نظارت مستمر دارند.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده تخلفاتی از جمله کم‌فروشی، گران‌فروشی و نامرغوب بودن اقلام خورکی پرونده تشکیل و در همان محل رسیدگی و صدور رای انجام می‌شود، ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تلفن ارتباطی ۱۲۴ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار